Tags:

Moj najlepši doživljaj nosim iz Crne Gore sa mora. Bili smo u mestu Baošici u odmaralištu. Prvi put na moru.

   Pošli smo sa našim vaspitačicama, teta Ljubicom i teta Slađom. Bile su veoma prijatne i nama drage. Putovali smo dugo, uživali smo posmatrajući planinske predele. Prolazili smo kroz puno tunela, koje smo sa oduševljenjem pratili. Za mene doživljaj je bio ugledati more! Ogromna plava talasasta površina vode, u daljini vedro plavičasto nebo a sve to obasjavaju topli sunčevi zraci. Našoj sreći nije bilo kraja. I sada dok ovo pišem osećam miris mora, čujem penušave  talase. Čika Paja nam je držao časove plivanja. Moja sestra je ubrzo naučila da pliva, a ja nisam. Voda je toliko slana i kad ostane na telu oseća se svrab. Upoznao sam mnogo drugova, a najviše sam se družio sa Nikolom Nikolićem iz Malajnice. Imali smo razne radionice. U jednoj od njih sam i ja išao, to je bila likovna radionica. U odmaralištu bila je diskoteka. Dani su brzo prolazili, kupali smo se, sunčali i šetali. Bilo je osveženja, raznih sladoleda i voća. Turisti sa svih strana su se šetali  i odmarali. Uživali smo u lepim danima, morskoj vodi i u druženju. Prskali smo se, vozili smo se čamcima, pravili smo dvorce od peska. Video sam u daljini ogromne jahte, putnicke brodove koje nikad neću zaboraviti. Pred polazak smo kupovali suvenire.

    Sjajno sam se proveo.Na samom polasku ka kući bio sam pun utisaka. 

   

Tags:

Zdravo telo

Svako želi bolje telo, lepšu figuru i da vaga manje pokazuje. Žene su uglavnom opsednute sa ovim problemima i žele da zadovolje neke „kriterijume“. Ali ne može biti svako savršen, i nije niko savršen! Sa sledećim malim trikovima ćete moći da smršate nekoliko kilograma i da zatežete telo! Proleće kuca na vratima, stiže lepo vreme, a Vama je potrebna dodatna nega i dijeta?

Nemojte da zalazite u razne dijete, već saslušajte sledeće savete u vezi nege tela i promene načina ishrane.

Tags:

Telo čoveka je takvo da se stalno prilagođava određenim vremenskim uslovima. Proleće je uglavnom sunčano, međutim, ponekad pada i kiša ili duva jak vetar. Upravo zbog toga telo treba pripremiti za ove nagle promene. Sa određenim preparatima ćete lako moći prevazići navedene probleme. 

Prvi korak u ovoj proceduri je čišćenje tela i unos dovoljne količine tečnosti. Zbog čega? Jer je kroz hladne dane organizam dehidrirao i koža je postala suva. Pretpostavljamo da ne želite tako da se pojavljujete na ulici tokom proleća. Znači, osnovno čišćenje je neophodno. Tuširanje svakog dana i korišćenje gelova za tuširanje ili sapuna blage formule daće jednu osnovu za dalju pripremu. Nakon toga može da sledi spoljna hidratacija sa losionima i kremovima. Celo telo morate negovati i mazati svakidašnje, jer samo u tom slučaju možete osetiti određene rezultate. Unos dovoljne količine vode i čajeva ubrzavaju varenje. Imaćete manje celulita. Preporučujemo čajeve poput nane, koprive i zelenog čaja. Imaćete savršen ten. 

Tags:

Usred zime gotovo je nemoguće kupiti čizme sa dekleracijom za sneg,kišu.bljuzgavicu. Iako proizvođač označi da je obuća vodootporna,uvoznik prilepi dekleraciju da je,,za suvo vreme,, i time oslobađa i sebe i trgovca obaveze da potrošaču vrati novac za kupljenu robu ukoliko obuća propusti vlagu.Klasična legalizacija prevare kupaca. U koju god prodavnicu uđete i tražite obuću sa dekleracijom za sneg,prodavci bi kao iz topa odgovorili da nemaju obuću sa dekleracijom,ali bi odma počeli da nude čizme za koje kažu da neće propustiti.Na više modela ćizama imaju stranu markicu,,waterproof,,ali dekleracija na kutiji kaže da su za suvo vreme.

Vijaca je rekvizit sa kojim se vezbe mogu raditi kod kuce,ali i u prirodi.Korisne su za jacanje.Ako imate problema sa kilogramima ,s vijacom se lako mogu skinuti. 1.Noge su podignute uvis,vijaca je zategnuta u sirini ramena.Napravimo pregib u stomaku,savijemo kolena,prebacimo vijacu preko i isto tako je vracamo. 2.Lezanje na stomaku,zategnemo vijacu u sirini ramena,pravimo preklop u donjem delu ledja,izbacujemo i ruke i noge istovremeno. 3.Bocno rastezanje,vijaca je zategnuta u sirini ramena,ruke naizmenicno prebacujemo s leve na desnu stranu i radimo istezanje u struku. 4.Pocetni polozaj -raskoracni stav.Jednu nogu izbacimo napred,stopalo je zategnuto prema licu.Radimo blagi cucanj na jednoj nozi,ruke su ispred zategnute sa vijacom. 5.Preskakanje vijace.Telo je opusteno u gornjem delu,pogled napred.Pravimo male krugove rukama okrecuci vijacu,skacemo tek toliko da prodje ispod nogu.

Svetska zdravstvena organizacija preporucuje izracunavanje indeksa telesne maseVMI,koji je dobar osnov za procenu zdravstvenog rizika pojedinca.Izracunava se tako sto se telesna masa u kilogramima podeli s visinom u metrima na kvadrat.Normalno ishranjene osobe imaju vrednost VMI izmedju 18,50 i 24,99,sto znaci dobro zdravlje i nisku stopu oboljevanja i umiranja.Indeks do 30 ukazuje na prekomernu telesnu masu,a preko 30 na gojaznost. Obim struka je jos bolji pokazatelj rizika od raznih oboljenja koja prate gojaznost.Muskarci koji imaju obim struka preko 102,a zene iznad 88 centimetara imaju izrazito povecan rizik od bolesti srca i krvnih sudova,povisenog krvnog pritiska,secerne bolesti,nekih malignih i drugih oboljenja.

Strana 1 od 7

Pretraživanje

Kupite lektiru za sve razrede osnovnih škola - brzo i povoljno!

Uglavnom oblačno

19°C

Beograd

Uglavnom oblačno
Vlažnost: 55%
Vjetar: Z brzine 6.44 km/h
Ponedjeljak
Uglavnom oblačno
11°C / 17°C
Utorak
Uglavnom oblačno
12°C / 22°C
Srijeda
Djelomično oblačno
13°C / 20°C
Četvrtak
Djelomično oblačno
11°C / 18°C

Na portalu Kafica magazin možete pročitati sve sto vas zanima iz oblasti lepote i zdravlja, mode, fitnesa, zdrave ishrane, poezije... Nastojimo da vam pružimo mnogo zanimljivih i različitih sadržaja u kojima ćete uživati uz vruću ili osvežavajuće ledenu kaficu. Kreirajmo zajedno ovaj portal!

Trenutno je u izradi forum, pišite nam o čemu bi voleli da čitate kao i šta biste podelili sa drugim "kafoholičarima".